Saturday, June 11, 2011

dah lama tak nangis,


hey.
ok sila abaikan gambar di atas.
so takde kaitan.
maybe a little.
*pejam mata dan diam*
lupekan.
tak penting pun.
so esok dah nak balik.
S.E.R.O.N.O.K nya !!<<tipu je.
aik aik so malas la.
malas nak ngadap buku.
malas nak latih untuk hari sukan.
malas nak hadapi situasi yang sama hari2.
malas nak jumpa semua orang.
pendek kata saya sangat MALAS nak balik.
tapi kalau duduk kat rumah bosan.
tapi kan balik sekolah lagi bosan.
susah sangat aku pindah alaska lgi bagus.
*gelak macam orang gila*'
ok abaikan saya.
so tajuk hari ni.
dah lama tak nangis.
betul lama tak nangis.
agak nye kilang air mata aku dah kering la.
atau mungkin aku dah jadi heartless.
atau mungkin aku takde sense nak nanges.
atau mungkin...........
pikir la sendiri.
*gelak jahat*
entah la.
crying do help me a lot actually.
*blur*
ok tu je la kot.
tergantung lak entry nie kan?
sory la anda,saya sudah blur.
see you all next time !
done writing.

notahatikertas:big girls don't cry :')

No comments:

Post a Comment

Cinta Hati

Cinta Hati