Friday, June 3, 2011

fashion victim :0


holla guys.
today i'll speak about fashion victim.
haha,ttibe je kan?
cam perunding fesyen lak. *muntah*
okay truth is aku pon tak tau nape aku mrepek lak nak ckp psl fashion victim.
what is fashion victim?
mangsa fesyen la.
(okay,aku translate je ke bm,nak tau mksud sebenar just google it kayh)
tu la anis.
pilih tajuk entry yang kau sndri tak phm.
*tumbuk diri sendiri*
hmph,kadang2 aku rase aku sendiri jadi fashion victim.
okay jujur la.
aku mmg sgt sgt la kuno bab fesyen.
serius weyh.
example la kan,skarang org dok promote shawl style yuna la,hana tajima la.
aku shawl pon tarak reti pakai.
tudung arini tu pon aku tak reti nak pakai time jalan2.
teringin woo nak bergaya segala bagai nie.
nak gak try hana tajima shawl style,baju mahal mahal,wedges setebal 40 inci.
tapi apakan daya.
mana la mampu hamba nak membelinya. *tunduk*
wat eva pon,i am who i am la kan.
tak guna gak kalau pakai baju lawa lawa bagai,tapi tak selesa.
lagi selesa kalau pakai baju kurung +tudung biasa.
senang nak jalan ganas ganas. *gelak sopan*
okay.
stop babbling to yourself.
done writing :)




 

No comments:

Post a Comment

Cinta Hati

Cinta Hati