Saturday, July 30, 2011

should i be myself?

heyya guys.
oh ! assalamulaikum dulu.
macam dah takde keje lain onl pagi pagi buta.
sory my dear blog.
lama dah tak tulis ape ape kat awak.
well i'm pretty busy lately. (ayat nak gempak aje)
not so busy la.
my result for topikal 2 has arrived !
cepat buat ekspresi gembira tak terkata ! :'(
haha.
memang CEMERLANG habis markah kau Anis,
bijak bijak.
shish.
spoiled habis sebenarnya.
i've got another failed for my addmath. (ok,sbnarnya makin teruk markah compared to midyear ary tuh)
grr !
skarang my last chance aku untuk performed time form 4 nie just untuk last year pnye exam je.
oh my !
sedar tak berapa nak sedar sudah nak naik form 5.
gila kau ?!
cepat nya aku membesar,
ok, cepat tampar aku supaya aku bangun dari mimpi nie,
*pang pang !! *
erk, itu sakit ok.
rasa macam nak tak nak je jadi form 5,
SPM tu.
ingat senang kacang macam PMR ke?
hadoy.
ok sebenarnya aku dah lari gila gila dari tajuk.
biar lah.
aku pun dah kehilangan point sebenarnya,
well kawan kawan.
selamat berpuasa ya untuk esok.
harap ramadhan beri sinar yang baru untuk kita semua.
insyaallah. ;D
untuk pakcik.
erk.
minta maaf untuk semalam.
aku rase menyesal pulak tanya soalan tu kat kau.
ok fine.
dah agak kau takde jawapannye,
forget it.
ok guys.
time to go back.
done writing. :)


notasenangbaca:funny things make me laugh and cry at the same time,

No comments:

Post a Comment

Cinta Hati

Cinta Hati