Thursday, November 24, 2011

Kecil itu comel,comel itu Hanim :)

sumber daripada:album lama.
Heyya and assalamualaikum peeps.
Holaa.
Pagi pagi memang tak sah la kan kalau tak nampak aku online?
Dah takde keje memang la camni. *tipu.
Well well,today's entry we will talk about *drumroll please* jeng jeng jeng,Hanim Khairuddin!
Tak kenal dia yang mana?
Nak kena babap nie.
Hanim yang kecil kecil molek tiut miut giteww.
Ha,yang itu la. Kenal?
Tahun nie dan next year (aku memang suka merojakkan bahasa sekian harap maklum) aku sekelas ngan dia. :D
Teruja tak? Teruja kan kan? *mata bersinar sinar.
Sebenarnya Hanim aku buat post nie pon sebab aku baru saja blogwalking kat belog kau yang tiut tiut tew~
Tiba tiba terbaca lah satu entry yang kau tulis.
Hanim Hanim,kau sedih ye orang asyik pertikaikan fizikal kau dengan umur?
Sape yang pertikaikan tu?
Meh sini aku cubit. *gaya macam berani.
Whateva the thing pun kan Hanim,bagi aku kau ada satu pakej yang sangat lengkap sebenarnya.
Okay,mungkin lah saiz badan kau satu kekurangan,tapi tapi tapi kan Hanim,kau ada something yang melengkapkan kekurangan tu.
Bak kata pepatah "kecil kecil cili padi".
Tapi kau bukan cili padi,kau lebih dari tu.
Kau nie super something tau tau?
Kecik tu comel what?
Kau kecik kecik pun,matang,pandai,adorable *macam kucing pulak,kreatif and so on la.
Kalau kau tanya orang lain pun eberibadi akan cakap benda yang sama.
You know yourself better kan?
Abaikan je cakap cakap orang pasal nak pertikaikan fizikal kau tuh.
Diorang jeles lettew~
So Hanim,just be yourself and gain more confidence orait?
Okay lah,sampai sini je la coretan aku untuk kau.
Again,Hanim,you are REALLY a super something girl.
:D
I'm done.

Notakaki:Hanim Hanim cepatlah kahwin :D teehee.

No comments:

Post a Comment

Cinta Hati

Cinta Hati