Sunday, September 16, 2012

Oh Darling I Love You So :)

Le Favourite Picture Like Forever ;)

Assalamualaikum and hello fellas ! *put your hands up*
Well today is monday. Haipp, I tak ponteng tau, hari ini adalah our Malaysian Day holiday !
Like yahoo ! I've got extra holiday la kan. Tapi hari ni dah nak balik. *sadface.jpg*
Okay, trial SPM baru je lepas dengan disasternya.
Ada yang okay, ada yang suam suam kuku, ada yang tak.
And of course aku paling frust with my English.
DISASTER to the MAX la weyh !
Habis je paper one yang gila nak mati susahnya tu aku terus menangis.
Ye lah, dah la tak siap, grammar pulak Masyaallah tak payah cakap la kan.
But what to do, memang susah pun,
Even budak yang pandai pun cakap susah.
And you know what ? BI trial ni takde sapa yang A.
I repeat takde sapa yang A. Hamek kau.
Yeah I know teruk,disaster,taufan Katrina and so whateva la kan.
Nak buat acano,eden dan rakan rakan dan buat yang terbaik.
Sorry BI teachers, sorry sorry sorry. We love you so much *tiba tiba*
Okay,lepas cuti ni bersedia untuk dipulas telinga, di psiko, di marah dan semua di di la kan.
SPM are only 2 months left,
Gila kau. Lagi dua bulan dan kau masih boleh update blog kau ?
Gila kewwl ~
Hahahahaha. Kfine aku gelak tanpa motif.
Budak PMR dah nak exam, so gud luck la kan. Untung la PMR senang.
So many things yang aku nak cerita tapi mungkin lepas SPM je la kan.
Aku tak dapat PLKN, so we have so many times to spend.
Anyway,aku rasa jerawat aku makin banyak. Aku stress ke ? Lullz, lagi takde motif.
Ok, time to go. Adios :)





#RayaMoments2012

nota basi : men will always be men. *jangan tanya kenapa aku cakap macam tu.

No comments:

Post a Comment

Cinta Hati

Cinta Hati