Saturday, November 19, 2011

2011 dah nak habis :D


Heyya and assalamualaikum peeps !
Holaa.
Gila lama tak tulis dalam blog nie.
Berhabuk sudah.
So finally i'm back for my final year holiday. *speaking london giteww.
2011 dah nak habis. Ohmai teruja gila !
Cepat la 2012 berlalu tak sabar nak habis sekolah.
2011 sememangnya tahun yang sangat sangat sangat sangat menduga aku.
Briefly i hate this year.
Banyak sangat yang buruk dari baik.
Tak sangka pulak bila naik form 4 nie banyak betul dugaan yang Allah bagi kat aku.
Kadang kadang sampai satu tahap aku memang tak larat gila nak hidup.
Pfft. -__________-''
Tahun nie macam macam dugaan datang.
Kalau nak sebut satu satu memang banyak sangat.
Aku pun malas nak tulis.
Phew phew phew.
Rasa macam nak deactivate je acc fb aku tu.
Tak larat nak tengok orang yang nak sibuk sibuk dalam hidup aku tiba tiba.
Penakut habis.
Daripada kau sibuk dalam hidup aku,baik kau defriend je aku terus.
Rasanya aku dah tak kacau hidup kau.
Kalau kau rimas lantak kau la.
Peduli hape aku.
Dah aku menyampah nak cerita.
Back to real story.
Betul la tahun nie memang menduga aku.
Dengan result yang memang sememangnya hampeh,perangai orang yang makin pelik,suka kat orang yang akhirnya buat aku sakit hati.
Memang sangat menduga la kan?
Peh. Tak larat gila.
Cepatlah habis tahun nie.
Aku malas nak fikir pasal orang.
Fuu~
Dah la karang melalut pulak.
Done writing this.
 
notahati:Aku tak maksudkan sape sape,yang terasa tu minta maaf. -___-''

No comments:

Post a Comment

Cinta Hati

Cinta Hati