Monday, November 21, 2011

Tengok bola sampai demam memang haru lah kan? T.T

Comel kan harimau kite? Aum aum ! :D 

Heyya and assalamualaikum peeps !
Holaa.
Hari nie aku tulis entry dalam keadaan demam. *hachiu~
Not so so bad la tapi cukup la nak buat badan rasa panas dan kepala macam reaktor nuklear yang tengah nak meletup.
Malas gila nak pergi dapur ambik panadol.
Well nie semua gara gara stay up malam tadi tengok bola punya pasal la.
Ok sebenarnya tak nak tengok pun,tapi kilat semalam memang buat usus aku kecut kembang.
Punya la sanggup bangun balik pegi join tengok bola kat atas.
Entah berapa kali aku bukak pejam mata sebab terkujat tengok kilat kat luar.
Aku bukan lah budak bola ok.
Team Malaysia tu pun aku kenal Khairulfahmi Che Mat je.
Call me kuno or what tapi ya aku memang kuno sekian harap maklum.
Tapi malam tadi tak penah penah la aku rasa teruja gaban tengok bola.
Walaupun aku tak menjerit melaung macam ayah aku tapi dalam hati peh peh gila kau,nak meletup dah tunggu bola tu masuk gol.
And alhamdulillah Malaysia menang jugak. *hugs*
Tak sia sia lah sanggup bukak tv even kat luar dah macam perang petir dah aku rasa.
Punya lah aku risau kot kot lah tiba tiba tv tu meletup.
Haru ! Mana nak cekau tv baru.
Nasib baik la menang kalau tak memang aku pergi serang team Malaysia sebab aku demam hari nie. *ok sarkastik sila abaikan.
But apa apa pon,usaha dan tawakal tu yang paling penting kan?
Dan semuanya dah berbayar dah pon.
Again,from me congratulations Malaysia !
Korang memang hebat tahap tak ingat.
(Nampaknya lepas nie aku kena lebih mengenali mereka T.T)
Ok that's it.
I'm done.
Nice day everyone !
Kenapa physic? Jangan tanya :)
notahati:Terkadang aku lemah saat melihat kejahilanku sendiri,tapi aku tahu Allah sedang bersamaku :D

No comments:

Post a Comment

Cinta Hati

Cinta Hati