Wednesday, November 30, 2011

Saya follower Twitter mereka :)

Gua memang tak hot macam kau. Dah diam.
Heyya and assalamualaikum peeps.
Hulaa.
I'm back again :D
Seronok tak? Seronok kan kan kan.
Saya suka saya suka ! *suara mei mei dalam upin ipin.
Okay enough with all kemerepekan and whatsoeva tu la kan.
Gua cuma nak cakap gua ada twitter sekarang. *dengan nada yang sangat humble.
Kfine kfine,gua memang kuno.
Aku buat twitter pun sebab teringin lah nak usha twitter nie cane.
Macam best.
Tapi sebab aku takde geng nak kacau jadi rasa bosan je bukak mende alah tu.
Nak tegur retiss bagai tu malu. *konon.
Bukan diorang reply pun kan kan? 
Busy derr.
Tapi itu bukan masalah pon.
Gua tak kisah la.
Ok ok,sekarang gua nak cerita sikit pasal orang yang gua follow kat twitter.
Bukan retiss je okay,ada jugak remaja muda belia yang aku follow kat sana.
And definitely diorang sangat sangat famous meletop.
Aku tak kenal pun diorang sangat.
Tapi kalau aku list,mesti korang pun kenal kan.
So nie yang pertama : 
Khadyjah Fhatyah

 
sumber:Google Images
Dia comel kan. Okay i know that.
Nama dia Khadyjah Fhatyah. *jenuh eja bagi betul.
She's 16. Muka macam muda lagi but yeah she's 16.
Aku kenal dia lama la jugak sebelum masuk twitter lagi.
Baca belog,tengok fanpage.
Yeah she is SANGAT famous.
Dia ada jugak buat some tutorial shawl kat Youtube. *pernah try tapi you know the result la kan. Aku memang tak reti pakai.
Okay done with her. Second is :
Ry Mielin

Sumber: Google Images. Again
Ry Mielin yang kat sebelah Tyah tu.
Okay,ini aku pernah dengar nama je sebelom masuk twitter,so tak kenal sangat.
She is Fhatyah punye bestfriend.
Isn't dua dua so sweet kan?
I guess she is 16 too.
Dia ada blog jugak tapi macam private.
Oh ya,real name dia Raihan Amilin *nama futuristik habis.
Done with her. Third :
Anis Syafira

 
sumber:Google images. for the third time.
Okay gambar nie sangat chumill~
Nama dia Anis Syafira Zakaria.
Yang nie not 16,tapi tua setahun.
She is 17.
Aku kenal dia sebelum twitter sebab aku terjumpa belog dia.
So memang fall in love habis kat dia.
Sebab kakak nie memang so sweet habis.
Oh ya,dia ada adik nama Aida Melwana.
Yang tu 16.
Sangat pandai. I mean SANGAT ok.
Result phew phew meraung je la kau tengok.
Muka dia sangat sepesen dengan Kak Anis nie.
Berminat? Sory bro,cik Aida dah berpunya la. 
Boy dia nama Megat. *photographer gittew.
Kak Anis nie masih single but i guess dia tak berminat dengan relationship okay.
So here is Aida Melwana and Megat pic:
   jangan jeles okie. watlek watpeace :)
done with them.Next:
Yasmin Redzuan

sumber:Google images lah.
I like her smile,i like her style. Conclusion:I like her :D
Okay nama dia Yasmin Redzuan *taktau nama penuh.
Gua suka GILA kat belog dia.
Dia je satu satunya blogger yang boleh buat aku rasa jeles gila ngan dia.
Dia pun 17 jugak.
Yeah she is taken by Areezal.
Mereka sangat so sweet gila la weyh.
Aku terbaca satu entry yang boy dia dedicate kat dia.
Ohmai ohmai,memang sweet sangat la kan.
Aku harap diorang kahwin. *kak yasmin harap baca. :)
done. okay yang last nie paling special :
Miyyo Azman

sumber:Google images.
 
Okay girls out there scream out loud.
Sebenarnya gua tak kenal langsung dengan Miyyo nie.
Call me kuno or whatsoeva,tapi gua memang tak kenal.
Aku terjumpa kat entry blog sorang nie yang tulis pasal Miyyo ni.
Gaya macam famous gila,so aku pun search la pasal dia.
Phew phew,dia SANGAT SANGAT famous.
Aku terjah fanpage dia,memang beribu la like kan.
Aku pun tak tau kenapa dia famous sangat.
Mungkin sebab dia blogger,or sebab dia terkenal kat twitter.
Entah jenuh aku pikir.
So all his fan boleh la email kat aku cerita siapakah Miyyo Azman yang sangat lah famous ini.
But sorry Miyyo saya tak minat awak la.
Tapi i am non of your hater or what okay? Peace.
So done with the last.
Ini antara mereka mereka yang famous kat twitter nun.
Not only twitter,facebook,tumblr,blog apa apa je lah.
Well tak perlu nak jeles ataupun jadi hater mereka diorang semua nie.
Diorang ada kelebihan dan jugak kekurangan macam orang lain.
Manusia jugak la kan.
So to their hater or sowhateva tu,dah dah la dengki kat orang.
They have their own life and you have one too jugak kan?
So watlek sudah.
Walaupun aku bukanlah follower atau peminat diorang,tapi tak shiok la kalau nak hate hate bagai nie.
And to all of you,sorry for using your pictures and if my words is inappropriate for you all,again i'm sorry :)
Okay i'm done.

notakaki:Aku harap one of them baca dan terharu. *dalam mimpi.
    
 

No comments:

Post a Comment

Cinta Hati

Cinta Hati