Thursday, December 8, 2011

Wordless Thursday :>

Heyya and assalamualaikum peeps !
Hulaa.
Well you guys dah biasa dengar wordless wednesday kan kan kan?
Macam trend la jugak wordless wednesday nie especially untuk blogger.
Tapi tapi aku lain sikit,aku buat wordless thursday.
Ahaks. Special gittew la kan. *muka bangga macam baru lepas dapat Grammy Awards.
Btw,thanx untuk semua yang sudi singgah,baca dan follow blog berkarat habis nie okay.
Gua terharu gila la babe.
Tapi kalau ada yang jadi hater aku *ade ke? macam retiss plak,so sorry la kayh?
Aku nie tulis ikut sedap paru paru aku je.
So guys tunggu entry baru. *terus tak jadi wordless.
I'm done.
Kbai :)
Pakwe aku.Tak puas hati? Ahaks.watlek suda.
notakaki:Ramai betul orang nak trending dekat Twitter.Aku bila lagi? haha. 

No comments:

Post a Comment

Cinta Hati

Cinta Hati