Thursday, June 7, 2012

This Is The First Post For 2012 :) And New Look Too *trollface.jpg*

Sayalah Anis Tajima. I know I'm pwetty. Dun look at me like that la. *shyface.jpg*

Assalamualaikum rakan rakan rakan sekalian !
Well well well this is the first post in this year :) Wow ! *tangan di dada,mata ke atas*
Haha,nampak sangat malas.
Ok ini bukan tahun baru ye,we are certainly not in January.
We are already in June.
Yeah June baby June.
SPM countdown : 5 months more. Okay,scream now ! 
I've already passed my mid year exam and please dun ask me how was it.
COMPLETE DISASTER !
Aku dah boleh nampak bayang bayang failed dekat kertas aku.
-.-''
Now cuti dah nak habis and aku tak nak balik sekolah.
Tell me who want to go back to school ? What ?!! Kau nak ? *tembak kau*
Aku akan balik dengan bahagia kalau mid year aku perform dengan baik.
Tapi hasilnya ? Memang tak la kan.
Hancuss tinggal debu je weyh.
Ohmai,nak SPM dah Anis. Bangun la weyh. Bangun !
Kau bukan Form 4 dah,bukan masa honeymoon or whatever.
Now aku betul betul dah rasa pressurenya.
Ok,aku memang dah prepared dengan apa apa je denda yang menanti.
Kena psiko,kena marah and apa apa je la.
Aku redha. Seriusly.
Okay,aku malas nak taip banyak banyak sebenarnya.
Just nak tunjuk gambar terbaru I tahun ni. ahak ahak *gelakhot*







okay i'm done :) nice day everibadi.

No comments:

Post a Comment

Cinta Hati

Cinta Hati